آموزش رفع خطای AnyDesk در نرم افزار SpotPlayer
- میثم خدیوی کیا
- خطاهای نرم افزاری
- 1404/04/07
- 12 تیر 1404
امروز میخوام راجع به یه خطای بسیار متداول که کاربرای زیادی باهاش رو به رو میشن باهاتون حرف بزنم؛بله خطای معروف anydesk توی اسپات پلیر.
به عنوان مثال وقتی شما دوره تخصصی ICDL و یا دوره استادی فتوشاپ رو در سایت کسبنا تهیه میکنید ممکنه هنگام اجرای نرم افزار اسپات پلیر با همچین موردی مواجه بشید. ابتدا بریم سراغ مراحل رفع خطا و در پایان دلیل ایجاد شدنش رو هم میگم بهتون.
1. باز کردن تسک منیجر

در این مرحله ابتدا روی تسک منیجر (task manager) کلیک کنید تا پنل تسک منیجر براتون باز بشه.
2. بستن نرم افزار AnyDesk

تو این مرحله ابتدا نرم افزار anydesk رو توی بخش Apps و یا Background processes پیدا کرده و روی اون راست کلیک کنید. سپس گزینه ی End task رو بزنید تا نرم افزار به طور کامل بسته بشه. پس از انجام مراحل بالا نرم افزار spotplayer رو ببندید و مجدد اجرا کنید و تمام.
اما حالا بریم که دلیل این خطا رو براتون توضیح بدم. نرم افزار spotplayer نسبت به بعضی از نرم افزار ها حساس هست و اگه باز باشن باهاش تداخل پیدا میکنه، البته بیشتر بخاطر جلوگیری از کپی رایت ویدیو های آموزشی با این نرم افزار ها مشکل داره و تا وقتی این نرم افزار ها بسته نشن اجازه پخش ویدیو های آموزشی رو نمیده و با این کار از حق نشر سازنده محتوا محافظت میکنه.
